Map
Photos
Info
Near
All







































Center map to
my position.
Your Position:
Unknown
Περισσότερες Φωτογραφίες
Ανεβάστε φωτογραφίες από
Στάδιο Έλενας Βενιζέλου
και μοιραστείτε τις μαζί μας!
Πατήστε εδώ.
Στάδιο Έλενας Βενιζέλου
Κατηγορία: Αθλητισμός
Νομός: Χανίων
Διεύθυνση: Chania
Τηλέφωνο:
Προτείνετε



Βαθμολογήστε: Στάδιο Έλενας Βενιζέλου
Μέσος Όρος: --
1
2
3
4
5
Αναφορά ως:
Report

Η γνώμη σας
Αν θέλετε να μας πείτε την άποψη σας γι αυτήν την τοποθεσία, θα σας παρακαλούσαμε να γράψετε ένα σχόλιο.

Σχολιάστε:

Στάδιο Έλενας Βενιζέλου


Chaniá, also transliterated Chania, Hania, and Xania, older form Chanea and Venetian Canea, Ottoman Turkish خانيه Hanya) is the second largest city of Crete and the capital of the Chania regional unit. It lies along the north coast of the island, about 70 km (43 mi) west of Rethymno and 145 km (90 mi) west of Heraklion.
The official population of the municipal unit (the former municipality) is 55,838, while its metropolitan area has 91,985 inhabitants. This consists of the city of Chania along with 7 towns and villages: Mournies (pop. 6,390), Souda (pop. 5,330), Nerokouros (pop. 4,175), Daratsos (pop. 3,287), Perivolia (pop. 3,065), Galatas (pop. 2,131) and Vamvakopoulo (pop. 1,769).


Μέρη κοντινά με Στάδιο Έλενας Βενιζέλου


Γιαλί τζαμί
Γιαλί τζαμί 2410 hits

Τζαμί Κιουτσούκ Χασάν (Γυαλί Τζαμισί)
Είναι το μοναδικό από τα τζαμιά της πόλης των Χανίων που σώζονται σήμερα, το οποίο και ανάγεται στο δεύτερο μισό του 17ου αιώνα. Το τζαμί βρίσκεται στο Ενετικό λιμάνι των Χανίων. Το τέμενος Κιουτσούκ (μικρού) Χασάν ή Γιαλί Τζαμισί (τζαμί του γιαλού) στα Χανιά, όπως επικράτησε να λέγεται, αποτελεί λαμπρό δείγμα ισλαμικής τέχνης της Αναγέννησης.

Ανεγέρθηκε προς τιμήν του πρώτου φρουράρχου των Χανίων Κιουτσούκ Χασάν. Σήμερα, το μνημείο έχει αναπαλαιωθεί πλήρως και λειτουργεί ως χώρος εκδηλώσεων και εκθέσεων κατά τη θερινή κυρίως περίοδο, αποτελώντας ένα από τα χαρακτηριστικά κτίρια του παλιού λιμανιού της πόλης των Χανίων.

Φωτογραφίες Προσεχώς
Σταθμός ΚΤΕΛ Χανίων 2409 hits
The bus station offers a large network of destinations with modern buses, which connect Chania with Heraklion, Rethymnon, other towns and villages of the Chania Prefecture, as well as to other cities of Greece (Athens, Lamia, Larisa, Thessaloniki, Korinthos, Patra, Ioannina, Mesologi, ect).
Μιναρές
Μιναρές 2409 hits

Στην πλατεία της Σπλάντζιας βρίσκεται η εκκλησία του Αγίου Νικολάου, η οποία κτίστηκε λίγο πριν το 1320, επί Ενετών, ως μοναστήρι του τάγματος των Δομινικανών μοναχών. Μετά την επικράτηση των Τούρκων στα Χανιά το 1645, ο ναός μετατράπηκε σε τέμενος και ονομάστηκε Χιουγκάρ Τζαμισί (το τζαμί του Ηγεμόνα-Αυτοκράτορα), προς τιμήν του σουλτάνου της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, Ιμπραήμ.

Εδώ φυλασσόταν και το ξίφος του τούρκου Δερβίση, που ήταν ο πρώτος που μπήκε μέσα στην πόλη και θεωρούνταν ιερό και θαυματουργό.  Το τζαμί απέκτησε εντυπωσιακό μιναρέ, ο οποίος ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους της πόλης, καθώς διαθέτει δύο εξώστες. Τα μορφολογικά στοιχεία του μιναρέ, που πρόσφατα αναστηλώθηκε, ακολουθούν τη βενετσιάνικη παράδοση.

 

Μουσείο Εθνικής Ελλάδος Ποδοσφαίρου
Μουσείο Εθνικής Ελλάδος Ποδοσφαίρου 2404 hits

Το Μουσείο της Εθνικής Ελλάδος αποτελεί ένα μοναδικό στο είδος του μουσείο στην Ελλάδα και ένα από τα ελάχιστα που υπάρχουν σε επίπεδο εθνικών ομάδων παγκοσμίως. 

 Μέσα σε αυτό «ζωντανεύει» η ιστορία της Εθνικής Ελλάδος ποδοσφαίρου την οποία ο επισκέπτης μπορεί να γνωρίσει μέσα από τα εκατοντάδες αντικείμενα και φανέλες της Εθνικής ομάδας τόσο του σήμερα, όσο και από παλαιότερες εποχές. Από τα πιο δημοφιλή αντικείμενα που μπορεί να δει κάποιος στο Μουσείο είναι οι φανέλες των Ελλήνων διεθνών από ιστορικά παιχνίδια και όχι μόνο, το αντίγραφο του Κυπέλλου από την κατάκτηση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος του 2004, το εισιτήριο του τελικού Ελλάδα-Πορτογαλία, η μπάλα από το παιχνίδι Ελλάδα-Νιγηρία 2-1, την μοναδική νίκη της Εθνικής σε Μουντιάλ και άλλα πολλά…

Φωτογραφίες Προσεχώς
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΧΑΝΙΩΝ 2403 hits

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΧΑΝΙΩΝ

Δ/νση: Ιωσήφ Γκερόλα 48Β, 73132 Χανιά


Τηλ: 28210-47300


Fax: 28210-47301

http://www.dipechan.gr/

 

Byzantine and Postbyzantine Collection of Chania
Byzantine and Postbyzantine Collection of Chania 2402 hits

Βρίσκεται στο εσωτερικό κομμάτι της βορειοδυτικής πλευράς των οχυρωματικών τειχών που μετονομάστηκε σε Μοναστήρι του Αγίου Σαλβατόρε. Η έκθεση αυτή είναι επικεντρωμένη στην ιστορική και καλλιτεχνική ταυτότητα της περιοχής των Χανίων κατά τη διάρκεια της Βυζαντινής και Μεταβυζαντινής περιόδου.

Τα εκθέματα έχουν διαχωριστεί σε ενότητες ανάλογα την κατηγορία τους (Μωσαϊκά, Επιγραφές, τοιχογραφίες, κεραμικά, γλυπτά, νομίσματα κ.α.) και είναι τοποθετημένα σε χρονολογική σειρά, συνοδευμένα από πίνακες πληροφοριών και χάρτες.

 

Φωτογραφίες Προσεχώς
ΚΕΠ 335 2400 hits

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΧΑΝΙΩΝ (ΚΕΠ 335)

Προμαχώνας Sabbionara (της Άμμου)
Προμαχώνας Sabbionara (της Άμμου) 2398 hits

Ο Προμαχώνας Sabbionara (της άμμου), διατηρεί μέχρι σήμερα το ανάλογο τουρκικό όνομα Κουμ - Καπί (Kum Kapisi =Πόρτα της Άμμου) και βρίσκεται στη βορειοανατολική γωνιά των ενετικών οχυρώσεων και είναι εξολοκλήρου κτισμένος μέσα στη θάλασσα. Στο μέτωπο του προμαχώνα σώζεται κυκλικό έμβλημα με το λιοντάρι του Αγίου Μάρκου και οικόσημα.

Η πύλη είναι η μοναδική που σώζεται μέχρι σήμερα, τροποποιημένη ως προς την εξωτερική της όψη στα χρόνια της Τουρκοκρατίας.

Λόγω των ρηχών υδάτων του ο λιμένας του Χανίων δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τα σημερινά σκάφη και αυτό έχει βοηθήσει στην κράτηση μιας παλαιάς ατμόσφαιρας γύρω του με τα σημάδια των προηγούμενων κυριαρχιών.

Φωτογραφίες Προσεχώς
Κουμ Καπί 2397 hits
Kum Kapi beach is a small 200m long sandy beach in Chania Prefecture, west Crete, located 1km east of Chania old town. Koum Kapi is one of the most touristic districts in the city, which attracts thousands of visitors during the summer months; the people come here to relax, eat and entertain. 

Along the famous waterfront there are built numerous cafes, bars and a few traditional tavernas with wonderful views to the sea and a part of the Venetian Walls. The locals usually prefer this part of the waterfront to have a coffee in the evening or a first drink during the night.

The history of Kum Kapi starts during the last years of the Turkish occupation when the Arabs grew "Halikoutes", a small village, near a sandy beach and next to the Venetian fortifications. This district was called in Turkish "Kum Kapisi" (meaning Gate of the Sand) because of the Venetian Gate built there.

If you want to have a coffee in the Kum Kapi waterfront you can try the following cafe-bars; Elliniko at the start, Thema at the centre, Il Nostro at the end, and the rock-cafe Other Side near the end. There are also many choices for food like the first two restaurants at the start of the waterfront (O Aswtos Yios, Diachroniko) or the restaurant next to the Thema.

The area of Kum Kapi is quite near the old Venetian Town so that you can walk to get from the one place to the other. While walking , if you follow the seafront, you will meet more seafood restaurants (try the Dinos Restaurant) and cafes (try the Dio Lux).
Ρολοι
Ρολοι 2397 hits

 Στη βόρειο-ανατολική πλευρά του Δημοτικού Κήπου βρίσκεται το εντυπωσιακό Ρολόι της πόλης, το οποίο άρχισε να χτίζεται το 1924 και τέλειωσε το 1927 και το οποίο αποτελεί ένα από τα πιο αξιοσημείωτα κτίσματα της πόλης των Χανίων.

Αρχαία Κυδωνία
Αρχαία Κυδωνία 2397 hits

Η ιστορία των Χανίων ξεκινά την νεολιθική εποχή, όταν οι πρώτοι κάτοικοι δημιούργησαν οικισμό πάνω στο χαμηλό λόφο Καστέλλι που υψώνεται πάνω από το ενετικό λιμάνι. Σίγουρα ο λόφος Καστέλλι δεν επιλέχτηκε για την υπέροχη θέα, αλλά κυρίως για τα πλεονεκτήματα που πρόσφερε στην άμυνα των κατοίκων. Γενικά κάθε ύψωμα προσφέρει έγκαιρο εντοπισμό του εχθρού που πλησιάζει και παράλληλα είναι δυσκολότερο να κατακτηθεί, ειδικά αν έχει απόκρημνες πλευρές που κάνουν την πρόσβαση του εχθρού δύσκολη ή αδύνατη.

Σύμφωνα με τις αρχαιολογικές έρευνες στη συνοικία Καστέλλι αποδείχτηκε πως η σημερινή πόλη των Χανίωνείναι κτισμένη πάνω στα ερείπια της αρχαίας Κυδωνίας. Οι εκδοχές είναι πολλές όσον αφορά την ετυμολογία του τοπωνυμίου της πόλης. Πιθανόν να προέρχεται από παραφθορά του ονόματος Χθονίαπου ήταν ένα από τα αρχαία ονόματα της Κρήτης, από όπου μπορεί να προέρχεται και το όνομα Χανιά. Σύμφωνα με μια άλλη εκδοχή προέρχεται από το Αραβικό Χάνι ή τέλος από την αλχανία κώμη (προάστιο ή συνοικία της Κυδωνίας).

Κατά την μυθολογία ιδρυτής της είναι ο Κύδων υιός του Μίνωα και της νύμφης Ακακκαλίδος και αναφέρεται από τον Όμηρο ως μια από τις σπουδαιότερες πόλεις της Κρήτης, ενώ οι Κύδωνεςθεωρούνται ως προελληνικό φύλο.  Οι αρχαίοι συγγραφείς θεωρούν την Κυδωνία "μητέρα των άλλων κρητικών πόλεων".

Κατά τις ανασκαφές που πραγματοποιήθηκαν, ανακαλύφθηκαν πολλοί τάφοι και πλούσια κεραμική διαφόρων περιόδων, κτερίσματα μυκηναϊκής εποχής, οικοδόμημα τύπου μινωικού μεγάρου, τμήματα τοιχογραφιών υστερομινωικής περιόδου, τεμάχιο ψευδόστομου αμφορέα με εγχάρακτη επιγραφή γραμμικής γραφής Β´, τρεις πήλινες πινακίδες με γραμμική Γραφή Β´, αγάλματα ρωμαϊκής εποχής, αριστουργηματικό ψηφιδωτό των τελευταίων ελληνιστικών χρόνων κ.ά.

Τα πλούσια αυτά ευρήματα βεβαιώνουν ότι στην περιοχή της σημερινής πόλης είχε δημιουργηθεί σημαντικός οικισμός από τη νεολιθική εποχή, που με το πέρασμα των χιλιετηρίδων εξελίχθηκε στη μεταγενέστερη Κυδωνία.
Σταδιακά ο οικισμός εξελίχθηκε στον σημαντικότερο της Δυτικής Κρήτης με λιμάνι υποτυπώδες αλλά σημαντικότατο για την άνθιση της Κυδωνίας, δεδομένου ότι η οικονομία της μινωικής Κρήτηςβασιζόταν στο θαλάσσιο εμπόριο.

Η αρχαία Κυδωνία, όπως ονομάζονταν τα μινωικά Χανιά, ανέπτυξε ακμαία βιοτεχνία και συσσώρευσε πλούτο με το εμπόριο. Οι κάτοικοι της έκτισαν ένα σπουδαίο ανάκτορο, το μινωικό ανάκτορο της Κυδωνίας, το οποίο όμως περιμένει ακόμα να ανασκαφεί, πράγμα δύσκολο δεδομένου του ότι βρίσκεται κάτω από το κέντρο της σύγχρονης πόλης των Χανίων.

Λαογραφικό Μουσείο Χανίων - Κρητικό σπίτι
Λαογραφικό Μουσείο Χανίων - Κρητικό σπίτι 2397 hits

Στο κέντρο της παλιάς πόλης των Χανίων, στην οδό Χάληδων, δίπλα στην Καθολική εκκλησία βρίσκεται το Λαογραφικό Μουσείο. Περιλαμβάνει εκθέματα λαϊκής τέχνης και παράδοσης, που επιτρέπουν στον επισκέπτη να γνωρίσει μια αντιπροσωπευτική εικόνα του τρόπου ζωής των παλαιότερων κατοίκων του νησιού κατά το 18ο και 19ο αιώνα.

Μεταξύ άλλων στο μουσείο βρίσκεται συλλογή των εργαλείων, πρώτων υλών και προϊόντων της παραδοσιακής οικοτεχνίας, βιοτεχνίας και αγροτικής ζωής. Βρίσκονται επίσης αναπαραστάσεις αγροτικών ασχολιών, οικιακών τεχνών, βιοτεχνικών εργασιών καθώς και αναπαραστάσεις εσωτερικών χώρων αγροτικού σπιτιού. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το εργαστήριο του μουσείου όπου αναβιώνει η κρητική κεντητική τέχνη και δημιουργούνται κεντητοί πίνακες.

Διεύθυνση: Χάληδων 46Β, Χανιά (είσοδος από την αυλή της καθολικής εκκλησίας)

Φωτογραφίες Προσεχώς
Μιναρές 2397 hits

Μιναρές του Αχμέτ Αγά

Τα Μουσουλμανικά τεμένη συμπληρώνουν την θρησκευτική ζωή των μωαμεθανών Τούρκων στην Κρήτη. Στην οδό Χατζημιχάλη Νταλιάνη (πρώην Σχοινοπλοκάδικα) βρίσκεται το Αγά Τζαμί στα Χανιά, από το οποίο σώζεται σήμερα ο μιναρές και μερικά από τα κτίρια στα οποία στεγάζεται βιοτεχνία πλεκτηρίου.

Μεγάλο Αρσενάλι
Μεγάλο Αρσενάλι 2397 hits

Μεγάλο Νεώριο (Αρσενάλι)

Πρόκειται για το τελευταίο προς τα δυτικά κτίριο του συγκροτήματος των 17 νεωρίων στα Χανιά. Η κατασκευή του κτιρίου ξεκίνησε το 1585 από τον Προβλεπτή Alvise Grimani. Το μεγάλο πάχος των τοίχων του, η απομόνωση του από τα άλλα νεώρια αλλά και οι δημόσιες λειτουργίες που εγκαταστάθηκαν κατά καιρούς στους χώρους του, και ιδιαίτερα στον όροφο που απέκτησε το 1875 ο οποίος είχε λειτουργήσει ως σχολείο της Χριστιανικής Κοινότητας, του προσδίδουν μια ιδιαιτερότητα που ίσως αιτιολογεί την επωνυμία «Μεγάλο». Σήμερα στεγάζει το ΚΑΜ «Κέντρο Αρχιτεκτονικής της Μεσογείου» των Χανίων Κρήτης.

Φάρος Χανίων
Φάρος Χανίων 2396 hits

1. ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
Πρωτολειτούργησε το 1855, με πηγή ενέργειας το πετρέλαιο, με χαρακτηριστικό σταθερό ερυθρό και φωτοβολία 6 ν.μ. Κατά τη διάρκεια του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου ο φάρος παρέμεινε σβηστός μέχρι το 1945, όπου στα πλαίσια ανασυγκρότησης του Φαρικού Δικτύου, επαναλειτούργησε με νέα φωτιστικά μηχανήματα πετρελαίου. Το 1956 αντικαταστάθηκαν τα μηχανήματα πετρελαίου με αυτόματο πυρσό ασετιλίνης. Το 1960 ο Φάρος χαρακτηρίσθηκε διατηρητέο μνημείο και τα φωτιστικά του μηχανήματα μετεγκαταστάθηκαν σε παράπλευρο σιδερόπλεκτο οβελό, ώστε να πραγματοποιηθούν οι εργασίες ανασυγκρότησης φθορών του πύργου που υπέσθει λόγω παλαιότητας. Το 1989 έγινε πάλι μετατροπή του σε ηλιακό και τα φωτιστικά μηχανήματα μεταφέρθηκαν και πάλι στο πύργο, ο οποίος λειτουργεί μέχρι σήμερα με χαρακτηριστικό μία ερυθρή αναλαμπή ανά 2,5 δλ και φωτοβολία 7 ν.μ.


2.ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΚΤΙΡΙΟΥ
Κυκλικός πύργος ύψους 16 μ. με οικία φαροφυλάκων. Βρίσκεται, επί του Ενετικού Πύργου, στην κεφαλή του εξωτερικού κυματοθραύστη στο παλαιό λιμάνι των Χανίων και σε εστιακό ύψος 26μ.

www.hellenicnavy.gr

 

Χανιά
Χανιά 2396 hits

Chania, also transliterated as Hania, is the second largest city of Crete and the capital of the Chania Prefecture. It lies along the north coast of the island, about 70 km west of Rethymno and 145 km west of Heraklion. The official population of the municipal area is 53,373 but some 70,000 people live in the greater area of Chania. Most of the visitors believe that Chania is Greece`s most beautiful city... Chania is a unique city bearing a rich and long history and culture. Its name is often glorified in historical documents as the city raised brave soldiers, groundbreaking politicians, intellectuals and artists. It is considered the city of Justice and Freedom and its rare beauty justifies its characterization as the "Venice of the East". The city of Chania was a crossroad between the East and the West for many centuries, and for this reason it was claimed by its enemies and suffered the presence of many conquerors. Always the first thing you hear about Chania - the Venetian Harbour, the old port, the narrow shopping streets and waterfront restaurants. Chania is also one of the places you are most likely to see on arriving in Crete. It is beautiful - that is to say much of the Chania you will want to see is clustered close to the harbour - old buildings, museums, churches and crafts shops (some with genuinely interesting and sometimes local, products on offer). Food is offered in great variety and sometimes great similarity - there are many restaurants and also cafes, at which to reflect upon the experiences of places you have just explored together with the enjoyment of some tasty food - we have suggestions for restaurants further on. The atmosphere has a touch of Florence and Venice (a few years ago when those cities still had some room to walk), combined with the culture and character of Cretan people and traditions. The Chania harbour is wonderful and at any particular time of day the light produces a different result, creating a "different place". This is the best chance to see some of the old buildings - of Venetian and Turkish design, that Crete once had across the island - many have since been destroyed by the ravages of war and plunder. Chania is surrounded by numerous rich options for sightseeing, exploration and discovery. Mountain villages provide a view into the "inner Crete". The Samaria and many other gorges can be hiked, archaeological sites abound. What to see at the city Explore the waterfront and streets just behind. Walk along the harbour wall to the Venetian Lighthouse. Visit the wonderful Naval Museum (Maritime Museum) - it delivers a superb introduction to the History of Crete and is by no means only for maritime mavens, you will learn more here in half an hour than most could teach you, about the events that filled Crete's moving past. Excellent, well done. Open: 10.00 to 14.00 daily, except Monday. Tel: 28210-91875. Admission: 2.50 euros. The Archaeological Museum on Halidon Street is smaller than its grand Heraklion cousin, though well worth visiting and appealing even to non archaeologists. Open: 8.00 to 17.00 (to 19.30 April-October) daily, except Monday. Tel: 28210-90334. Admission: 1.5 euros Historical Archives (museum): Open 9.00 to 13.00, Monday to Friday. Tel: 28210-52606. Admission: Free. Byzantine Museum. Open: 8.30 to 14.00 daily, except Monday. Tel: 28210-96046. Near the waterfront (at the back of the Naval museum). Outside Chania; trips to the many surrounding monasteries, the Samaria Gorge (take a bus to Omalos or a tour as you will walk the Gorge, take a ferry from the end at Agia Roumeli to Sfakia and then a bus back to Chania), Venizelos Graves and visit nearby villages where the old men talk, argue, discuss, play cards at their local kafeneio or simply find a stretch of beach and immerse the cares of yesterday in the waters of today. With children you might treat them with a visit to the water park at Limnoupolis. Rethymno, Crete's other Venetian town is an hour away by car or bus. The Therissos gorge, Kolymbari and its monastery, the wide sweep of Falassarna beach, boat trips to Gramvousa & Balos, a longer and most scenic trip to Elafonissi and villages en route - the list is long enough to fill many days. (all information can be changed without prior notice) Historical facts about Chania The Historical Years During the so called Historical Years, Kythonia seems to have been a powerful city-state, whose domain extended from Hania Bay to the feet of the White Mountains. Kythonia was constantly at war with other city-states such as Aptera, Falasarna nad Polyrrinia. In 69 B.C. the Roman Consul Cointus Metellus defeated the Cretans and conquered Kythonia to which he granted the privileges of an independent city-state. Kythonia reserved the right to mint its own coins until the 3rd century A.D. The Roman conquest put an end to the civil wars and a period of peace began, unique in the history of the island. The Kythonia of the Historical Years was of the same size as the city of Hania at the beginning of the 20th century. First Byzantine Period Information about the Kythonia of the Christian Years is limited. The most important archeological finds are those of the remains of a Basilica, discovered recently near the Venician Cathedral in the centre of Kasteli. Various sources mention the Kythonia Diocese and the Bishop Kythonios, who participated in the Sardinian Synod in 343. Kythonia is mentiond among the 22 most important cities of Crete in the "Document of Ieroklis" in the 6th Century. The Kytonia Diocese is also mentioned in all the "Ecclesiastical Minutes" (taktica), before and after the Arabian Occupation. The Arabian Occupation The occupation of Crete by the Arabs was effected gradually from 821 to 824. The consequences of the arrival of the Arabs in Crete were rather painful for the local population, who were subjected to a long and horrible period of slavery, resulting in the alienation of Crete from the Byzantine empire. St. Nicholas Stouthitis was born in 763 in Kythonia, which he left at the age of 10 to go to Constantinople. In 961, Nikiforos Fokas managed to free Crete and bring it back under the control of the Byzantine empire. The Byzantine Period The first action of the Byzantine empire, after reconquering Crete, was to re-establish their authority and power. Not only should all traces of the Arab occupation be abolished but also the defense of the island had to be organised quickly in order to avoid any Arab attempt to take back the island. Thus, strong fortifications are constructed along the coast and at strategic positions. The hill of Kasteli is fortified with a wall along its perimeter. This was constructed with building materials taken from the ancient city. It is still regarded as a remarkable military accomplishment and a proof of the continuous existence of the city in the period between the Arab and the Venician occupations. The Venician Occupation After the 4th Crusade and the dismantling of the Byzantine empire, in 1204, Crete is given to Bonifacio, the Marquis de Monfera. He, in turn, chooses to sell it to the Venicians for 100 silver marks. In 1252 the Venicians manage to subdue the locals as well as the Genoans, who, under the leadership of the Count of Malta Henrico Pescatore, had seized Crete. Hania is chosen as the seat of the Rector (Administrator General) of the region and flourishes as a significant commercial centre due to the fertility of the land. Contact with Venice leads to the social, economic and cultural conditions necessary for the growth of a culture strongly affected both by the Venician and the local element. The Turkish Occupation The Turks land near the Monastery of "Gonia" (Corner) in Kissamos, which they plunder and burn. They seize the fortified isle of "Agioi Theodori" and, after a two month siege, the City of Hania on 2nd August 1645. A new state of affairs prevails in the city, where churches are turned into mosques and Christian fortunes come to the hands of the conquerors. The Turks reside mostly in the eastern districts, Kasteli and Splanzia, where they convert the church of St Nicholas of the Dominicans into their central mosque "Houghiar Tzamissi" (The Sovereign's Mosque). Besides turning catholic churches into mosques, they build new ones such as "Kioutsouk Hassan Tzamissi" on the harbour. They also build public baths (Hamam) and fountains. In 1821 many Christians are slaughtered and the Bishop of Kissamos, Melhisethek Thespotakis is hanged in Splantzia. In 1878, the Treaty of Halepa is signed and the Christians are granted certain rights. In 1898, the semi-autonomous "Cretan State" is established and the city of Hania flourishes as the Capital of Crete.

Φωτογραφίες Προσεχώς
ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΧΑΝΙΩΝ (ΤΡΑΠΕΖΑ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ) 2396 hits

ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΧΑΝΙΩΝ (ΤΡΑΠΕΖΑ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ )

Ανδρέα Παπανδρέου 65 ΤΚ731 00

Τηλέφωνο:28213 45700, 28210 27620, 28210 50522 28210 50522,

Φαξ: 28210 27620

Φωτογραφίες Προσεχώς
Λουτρό - Χαμάμ 2395 hits

Το χαμάμ αυτό, σώζεται στη γωνία Ζαμπελίου και Δούκα Δημητρίου της παλιάς πόλης των Χανίων. Πρόκειται για ένα οικοδόμημα με έξι μεγάλους ημισφαιρικούς τρούλους χωρίς τύμπανο, στο οποίο μεταγενέστερα προστέθηκε ένας όροφος. Η σχετικά απλή και ταπεινή εξωτερική εμφάνιση του κτιρίου, είναι χαρακτηριστικό των Τουρκικών Χαμάμ. Τα γυάλινα «μάτια» σε σχήμα καμπάνας που κοσμούν τους θόλους αποτελούν την μοναδική πηγή φωτισμού, με εξαίρεση τις βορειοδυτικές πλευρές, όπου υπάρχουν τρία τοξωτά παράθυρα. Το Χαμάμ σήμερα είναι ιδιοκτησία του Υπουργείου Πολιτισμού.

Φωτογραφίες Προσεχώς
Λουτρό -Χαμάμ 2395 hits

Το Χαμάμ στην οδό Κατρέ είναι ένα οικοδόμημα, που περιβάλλεται από καμαροσκέπαστες στοές και μικρότερους τρουλίσκους. Ο κεντρικός χώρος καλύπτεται από χαμηλωμένο τρούλο που δεν έχει τύμπανο. Υπήρχε δεύτερος όροφος και ένα μέρος των περιμετρικών κτισμάτων έχει καταστραφεί.